Καλώς ήρθατε στο διαδικτυακό τόπο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ραφήνας!

Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Καραγκιόζης






Ο Καραγκιόζης στο σχολείο μας από το μαθητή του τμήματος Ε2, Χριστόφορο Περτέση!

"Στις 23-12-2014 εκπληρώθηκε το όνειρό μου: να παίξω παράσταση του Καραγικόζη σε μεγάλο κοινό. Στις τάξεις Α΄, Β'  και Γ' παρουσίασα την παράσταση "Ο Καραγκιόζης και το καταραμένο φίδι". Στις τάξεις Δ', Ε' και Στ', την παράσταση "Ο Καραγκιόζης γραμματικός". Στόχος μου ήταν να διασκεδάσουν όλοι. Η χαρά μου και η ικανοποίησή μου ήταν μεγάλη επειδή πρόσφερα γέλιο όχι μόνο στους συμμαθητές μου , αλλά και στους δασκάλους μου! Χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ. Διευθυντή του σχολείου μας, στους δασκάλους και ιδιαιτέρως στον κ. Αποστόλη, στην κ. Αντιγόνη και στην κ. Αγγελική.
Ευχαριστώ και όλους τους συμμαθητές μου για το θερμό τους χειροκρότημα και ....μην ξεχνάτε
                        ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΑΣ"


                                                                  ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΠΕΡΤΕΣΗΣ (Ε2)